Organizator:

Jak korzystać z Internetowej Platformy Spotkań

Podziel się

Tradycyjną ofertę targów Polagra poszerza w tym roku nowość- internetowa platforma spotkań, umożliwiająca uczestnikom poznanie kontrahentów z całego świata za pośrednictwem narzędzia online. Zobacz, jak w pełni wykorzystać potencjał nowego narzędzia!

Sprawdź, jak korzystać z Internetowej Platformy Spotkań

Efektywność udziału w targach online zależy od Twojej aktywności w 2 obszarach: widoczności na platformie i aktywności w umawianiu i przeprowadzaniu spotkań.

WIDOCZNOŚĆ NA PLATFORMIE

Podanie danych o Tobie i Twojej firmie sprawia, że system platformy podpowiada Twój profil innym uczestnikom.
Najlepsze opisy firmy od razu informują, z jaką branżą i z jakim konkretnie produktem mamy do czynienia.

 

Logowanie:

Link do platformy oraz ID został wysłany do Ciebie za pośrednictwem wiadomości e-mail.
Login to Twój adres e-mail, zaś ID to pierwsze hasło dostępu do platformy.

 

Edycja profilu:

Im więcej pól wypełnisz – tym bardziej Twój profil będzie atrakcyjny dla wystawców.

  • Dodaj swoje zdjęcie, podaj swoje stanowisko, nazwę firmy i jej stronę www.
  • Możesz podać link do Twojego profilu na LinkedIn.
  • Zaznacz jaki typ produktu oferujesz, z jaką branżą jesteś związany.
  • Zaznacz czy jesteś zainteresowany spotkaniami osobistymi czy wirtualnymi. Możesz też zaznaczyć obie opcje.
  • Dodaj opis – dodatkowe informacje, które chcesz przekazać osobom odwiedzającym Twój profil.

Pamiętaj aby po wprowadzeniu zmian nacisnąć przycisk „AKTUALIZUJ PROFIL”!

 

Twoje dane kontaktowe są odgórnie ustawione jako prywatne. Aby były dostępne dla pozostałych uczestników możesz określić je jako: dane prywatne, dostępne tylko dla osób, z którymi nawiązaliśmy kontakt lub dane dostępne dla wszystkich.

 

JAK KORZYSTAĆ Z PLATFORMY:

Aby znaleźć interesującą Cię firmę i osobę, którą zaprosisz na spotkanie możesz skorzystać z:

- menu umieszczonego po lewej stronie okna platformy – wybierz przycisk „WYSTAWCY”, przejrzyj firmy zgłoszone do udziału w targach oraz zaproś na spotkanie reprezentantów firm, które Cię interesują

- wyszukiwarki umieszczonej w górnej części platformy – tu możesz wyszukiwać firmy i produkty według fragmentu nazwy.

 

Jak zaprosić kogoś na spotkanie?

Jeśli wybrałeś już osobę, którą chcesz zaprosić na spotkanie – nawiąż z nią kontakt:

 

- Wybierz przycisk POKAŻ ZAINTERESOWANIE:

Po jego akceptacji przez zaproszoną osobę uaktywni się czat tekstowy, na którym będziecie mogli pisać do siebie wiadomości. Jeśli oboje będziecie w danym momencie online – będziecie mogli rozpocząć natychmiast spotkanie na czacie przy pomocy ikonki kamerki.

- Wybierz przycisk WYŚLIJ ZAPROSZENIE NA SPOTKANIE:

Jeśli chcesz umówić spotkanie wystarczy kliknąć ten przycisk. W zależności od pakietu (Regular albo VIP) masz do dyspozycji od  15 do 50 zaproszeń. Jednocześnie możesz rozesłać tylko tyle.

Jeśli ktoś zaakceptuje zaproszenie na spotkanie, odmówi lub wycofasz wysłane zaproszenia - to wracają one znów do puli, którą możesz wykorzystać. Jeśli widzisz, że ktoś przez kilka dni nie odpowiedział na Twoje zaproszenie to możesz je wycofać.

Możliwe jest dodawanie kolejnych osób do spotkań.

Masz pytania? Skontaktuj się z:

Paulina Nowakowska
Paulina Nowakowska